Een inspirerende werkomgeving draagt bij aan de dynamiek binnen uw organisatie, zoals sfeervolle ruimtes het welzijn van ouderen bevorderen en stimulerende leeromgevingen leerlingen motiveren. We hebben een ruime expertise opgebouwd om u hierover te adviseren!

Voor het opstellen van het advies tot het turnkey opleveren, worden de volgende stappen doorlopen:

Is uw interieur verouderd en voldoet het niet meer aan uw eisen en wensen? Staat er een verhuizing voor de deur of is er aanleiding voor een frisse start? Wij staan garant voor creatieve, functionele en fraaie interieuradviezen die aansluiten bij de cultuur en de identiteit van uw organisatie.

In onze adviezen staan u en uw mensen centraal. Tijdens de ontwerpfase houden wij daarom nauw contact met u als opdrachtgever en de gebruikers van de betreffende ruimtes. Kantoorruimtes, balie en ontvangstruimte, kantine en les- of ontspanningsomgevingen; de gehele inrichting van uw pand kan deel uitmaken van het totaalconcept.

De liefde voor ons vak leidt tot resultaten die net een stapje verder gaan. Onze interieuradviseurs kijken niet alleen naar ontwerpen die er mooi uitzien, maar vinden afstemming van de werkplekken op de werkprocessen minstens even belangrijk. Daarnaast moeten uw werknemers doelmatig en efficiënt kunnen werken. De uitkomst hiervan zijn plezierige, functionele omgevingen waar u uw gasten met trots kunt ontvangen.

Beijer Advies adviseert en begeleidt u graag met zijn integrale kennis van huisvesting. Ons multidisciplinaire team staat in elke fase van uw huisvestingstraject voor u klaar. U heeft slechts één contactpersoon; de adviseur die onze vakmensen achter de schermen aanstuurt.

Wilt u kennismaken met een van onze huisvestingsadviseurs? Neem telefonisch contact met ons op via (tel:) 026- 334 10 41 of stuur ons een e-mail.