Binnen uw organisatie kan er een tijdelijke behoefte ontstaan aan een interim manager. In dat geval kunt u een beroep doen op een manager van Beijer Advies. Onze managers zijn hbo en universitair geschoold en hebben een facilitaire, bouwkundige of bedrijfskundige achtergrond. Afhankelijk van uw behoefte en voorkeur stellen wij graag de juiste kandidaat aan u voor. Wat de reden voor het inschakelen van een interim manager ook mag zijn: Beijer Advies zorgt voor de juiste man op de juiste plek!

Een tijdelijke behoefte aan een manager kan ontstaan wanneer een (staf-)medewerker langdurig ziek is. Soms is er sprake van een geplande, tijdelijke vervanging in verband met bijvoorbeeld een zwangerschapsverlof. Ontstaat er een te hoge werkdruk door een piek aan projecten of zoekt u iemand met specifieke kennis, dan kan een interim manager ook de juiste oplossing zijn. Dit geldt overigens ook voor extra inzet bij een groot veranderingsproces binnen uw organisatie.

Wij zijn in staat om snel te schakelen als het gaat om tijdelijke inzet. Dit heeft als voordeel dat het bedrijfsproces zo min mogelijk wordt belast of onderbroken. Wij zijn in staat om gezamenlijk met u kort en bondig vast te stellen wat de bijdrage van de manager inhoudt en wat er van hem wordt verwacht.

Naast tijdelijke projectondersteuning kunnen onze managers met hun integrale kennis al uw huisvestingszorgen uit handen nemen zie pagina beheer huisvesting.