Nadat de bouw of inrichtingsfase is afgerond volgt de stressvolle periode van verhuizen en inrichten. Dit zijn hectische momenten waarbij de ervaring van Beijer Advies u goed van pas zal komen. Door een gedegen voorbereiding zorgen wij ervoor dat de verhuizing voorspoedig en efficiënt verloopt en uw bedrijfsproces zo weinig mogelijk hinder ondervindt.

Het verloop van het daadwerkelijke moment van verhuizen wordt door onze projectmanager vastgelegd in een draaiboek. Hierin wordt onder andere rekening gehouden met de bereikbaarheid van uw organisatie ten opzichte van uw klanten en relaties. Er komt meer kijken bij een verhuizing dan u in eerste instantie zult verwachten.

Met onze deskundigheid op het gebied van verhuismanagement kunnen wij u ook ondersteunen bij:

  • alle juridische aspecten zoals bedrijfsverzekeringen, vergunningen, huurovereenkomst
  • marketingaspecten zoals het aanpassen van uw bedrijfsinformatie (website, briefpapier e.d.) en alle communicatie over uw verhuizing naar klanten, leveranciers en relaties
  • het aanpassen of opstellen van facilitaire contracten (schoonmaak, bewaking, tuinonderhoud, koffieautomaten)
  • administratieve verplichtingen (verhuisberichten aan belasting, bank, Kamer van Koophandel, energieleveranciers)
  • de communicatie naar personeel en bewoners (kijkdag organiseren, verhuisinstructie, nieuwe regels in het pand).

Begint het u al te duizelen? Des te meer een reden om een projectmanager van Beijer Advies in te schakelen. Hij zorgt ervoor dat de verhuizing naar uw nieuwe locatie vlekkeloos verloopt, regelt de nazorg van uw verhuizing en zorgt voor de oplevering van uw oude pand.